ni är underbara !

jag vill bara tacka er om och om igen för alla komentarer jag får! det är så otroligt kul att logga in här och se att jag har massa nya komentarer! det gör min dag! :D så jag vill bara tacka! tusen tusen tack!
mot ullared !:
aldrig varit på ullared och är inte speciellt intresserad utav att åka dit heller.

jag rekomenderar dig att åka dit! ;) jag själv tycker det är riktigt skoj, men å andra sidan är jag en shoppa-holick :P men om man behöver många grejer till sin häst, t.ex. passar det ju super att åka dit! :) 

mot ullared !:
Har varit till ullared en gång för fleeeera år sedan , men funderar att ta en tripp dit i sommar! (:

gör det! ;D

:/:
hatar när det ska ta 100 är att ladda upp lite bilder! :O det borde vara snabbare!

jag tycker det är sjuuukt störigt! jag blir också väldigt irriterad när det tar så lång tid (a)

:/:
allt bra? :)

jadå! tack :D hur är det själv?

rosa play <3:
Vad jobbigt det lät, att göra rent vattenhinkarna utan att ha en fungerande slang. Fin häst du har, vad är det för ras? :p

haha, ja det låter nog väldigt jobbigt, visst fick jag gå några gånger fram och tillbaka men det va det värt ;)
naaw taaack :'D han är ju inte min, men typ :( han är min foderhäst :D han är rasen -polskbergsponny :D



märkte att texterna blev lite knäppa men jag hoppas det inte gör något och att det inte blir för jobbigt att läsa :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0