mot ullared !

nu ska vi snart åka och jag och evelina är verkligen taggade! :D vi ska köpa en massa grejer!
jag lägger upp på bloggen någon dag om vad jag har köpt, det lär vara en del så det kanske kommer i delar? xd
jag har fått lite beställningar från min syster och mormor :P
gahh nu vill jag åkaaaa!
jag hoppas verkligen att det inte är mycke folk! förra gången jag va där va det så mycke folk att man inte kunde gå med sin kundvagn, bara i källaren :( men ändå lyckades jag fylla min kundvagn full xd
det är rätt störigt för jag ska ju bara ha Play tilfälligt och eftersom han är c-ponny kan jag ju inte köpa en massa full grejer eftersom det inte passar honom och jag lär ju få en storhäst sen och då vill jag ju kunna använda dom grejerna på stor hästen :P haha ni fattar säkert inte, jag förklarar inte speciellt bra kan jag ju säga X)
nu måste jag gå, vi hörs! :D ha en bra dag !

brukar ni också åka till ullared? :)

Kommentarer
Postat av: Lina - en 20årig djurtokig tjej

Har varit till ullared en gång för fleeeera år sedan , men funderar att ta en tripp dit i sommar! (:

2011-03-07 @ 11:27:12
URL: http://nonelikeme.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

aldrig varit på ullared och är inte speciellt intresserad utav att åka dit heller.

2011-03-07 @ 19:37:07
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0