:/

ridbilderna går tyvärr inte att lägga upp för det är otroligt segt så jag laddar upp dom imorgon (om jag hinner) eller på tisdag, då när jag har kommit hem :)
.
idag sover jag hos Evelina för imorgon åker vi till ullared ! :-D
min inköpslista är låång men jag behöver egentligen inte allt men jag är en shoppa-holick xd sen när jag kommer hem blir det verkligen en rensing i mitt skåp hemma och i stallet för annars får jag inte plats. det blir nog en del att sälja också ;)
usch nu längtar jag verkligen tills imorgon!
det blir nog inte ett enda inlägg imorgon, det beror på när jag kommer hem eftersom det är skola dagen efter -.-
jag ska sätta mig och skriva ett inlägg nu som jag lägger upp imorgon innan vi åker så ett inlägg blir det iallafall ;)
tyvärr kan jag inte bjuda på någon bild eftersom det inte heller funkar :/

blir bilder på bloggen från ullareds turen sen :D

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

hatar när det ska ta 100 är att ladda upp lite bilder! :O det borde vara snabbare!

2011-03-06 @ 21:22:33
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-07 @ 00:15:46
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0