svar på tal!

träning med Play...:
ojdå :P 
kan du inte skriva övningen på bloggen ?
Den effektiva övningen ?
nej det vill jag faktiskt inte göra :)
jag gjorde denna övningen för han inte svarar skänkel och ska lära sig att svara på den.
enligt min tränare är han ''riden i gröt'' och då gjorde jag denna övningen (som jag skrev) för att han ska förstå och lära sig vad han ska göra när jag ger ''order''.
jag tror man lätt kan missförstå vad jag menar och då blir det fel och ja...
om er häst inte svarar för er skänkel tycker jag ni ska prata med er tränare så h*n kan berätta för dig och så det inte blir fel :)
men jag gjorde bara denna övningen för han inte svarar skänkel! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0