träning med Play...

när vi travade fram dom gick det väldigt bra, han kändes mjuk travade på bra och ja vi hade en bra rytm! :)
vi gick sedan in på volten vid C och där blev allt pannkaka... han la av, han svarade inte skänkel och svarade inte överhuvudtaget :( när vi galopperade stannade han plötsligt och vägrade gå framått.
när vi började hoppa sen gick det väl liite bättre.
vår tränare visade mig en övning som jag ska göra när han inte svarar, så jag gjorde den och det blev ett väldigt effektivt resultat! :D han svarade mycke bätter skänkel och började då lyssna på mig, vilket jag blev glad över! vi kunde då verkligen hoppa, innan kom han jätte segt och la av över hindrena. jag blev riktigt nöjd med honom efter jag gjorde den övningen! vi hoppa ca 90 cm så jag är riktigt glad med tanke på som han höll på i början.
fick mycke beröm efter träningen, hehe (y)
hoppas jag inte skrev för klyddigt (a)
det va ingen som fota men jag fota honom lite när jag skritta fram men dom har jag inte hunnit lägga in i datorn så ni får nöja er med denna bilden ;)
trillade av honom 2 gånger idag! :P första gången.


Kommentarer
Postat av: evelina larsson

ojdå :P

kan du inte skriva övningen på bloggen ?

Den effektiva övningen ?

2011-03-12 @ 09:13:29
URL: http://ponnynlillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0