svar på tal!

emilia om gårdagens träning:
kan du inte lägga in bildbomb på dom fotona ni hade tagit som va typ 700 bilder? :d

va de ingen som fota när du hoppa 95 ? :/ och hoppa han de eller rev han de? :d
joo, men jag tog mest porträtt bilder på honom också och eftersom det är folk som tar mina bilder så är jag inte så sugen på att lägga upp dom, men sätta ett sånt märke på dom så är dom kanske inte lika roliga att ha ;) det blev rätt många från ridningen också när vi gick över bommarna för emilia (som fotade) tog foton heeela tiden, haha :P
nej tyvärr :( emilia gick precis när vi skulle börja hoppa.
neej, klart han hoppa! :D han saktade in precis lite innan hindret men min duktiga ponny hoppa ändå och Pontus sa att det va ett jättefint hopp och att han va duktig och duktig är han ju oftast!
vill ni se bilder från ridningen, dock är det mest när vi gick över bommar som jag skrev eller vill ni se porträttbilder och bilder på mig och Play tillsammans?


Kommentarer
Postat av: Emelie

jeg vill se både porträtt och bilder från ridningen :)

2011-06-04 @ 23:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0