svar på tal!

E om svar på tal!:
fin blogg! har ni egna hästar? :)


tack så jätte mycke! :D
Emilia har en egen häst, Dafne:)
jag har en foderhäst, Play men har bara honom tillfälligt ;)
hoppas du fick svar! ;)




mathilda
om vinnaren av veckans ras!:
lillan är ingen korsning , hon är ett russ :)


haha så fel det kan bli (a)
jaja men som sagt är det ju omöjligt för mig att se vilken ras det är eftersom jag inte kan se sånt, så det får ju den som skickar in veta vilken ras sin häst har :P
men vi kör såhär så vi får låtsas att Lillan är en korsning ;)



Lydia @ Irland om
vinnaren av veckans ras!:
Hade vart kul om du skrev vad för sorts korsning de är också :)

jo det hade jag också tyckt va lite kul men jag tror inte dom som har skickat in bilderna vet vilka raser sin häst är ;/ och Lillan va ju visst ingen korsning :P
hoppas du fick svar! (:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0