svar på tal!

. om vinnaren av veckans ras!:
du borde skriva vilka raser hästarna har om det är en rastävling..


vet inte om jag skrev oklart i reglerna när jag starade tävlingen men jag tyckte jag skrev tydligt att rasen va korsning! (:
jag vet ju inte om du mena att jag skulle skriva vilka raser dom hästarna som är med och tävlar är men det är ju omöjligt för mig att veta! :o
jaja skriver det nu klart och tydligt:

rasen är: KORSNING !

glöm inte att rösta nu! ;)


jag vill också passa på att tacka alla underbara läsare som tar sig tid och läser vår blogg och dessutom kommenterar och ger tips! :D
det gör oss riktigt glada och gör så vi vill fortsätta att blogga så fortsätt så! :-D



Kommentarer
Postat av: E

fin blogg! har ni egna hästar? :)

2011-02-04 @ 00:50:09
URL: http://equuspuppis.blogg.se/
Postat av: E

fin blogg! har ni egna hästar? :)

2011-02-04 @ 00:50:10
URL: http://equuspuppis.blogg.se/
Postat av: Anonym

korsning är egentligen ingen ras utan en häst/ponny som, ja, är korsad mellan många raser..

2011-02-04 @ 23:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0