ute sent

Carolina ([email protected]) om vill ni?:
det tycker jag med! 
Hur många har du? 
(Är det dressyr eller hoppning?
kul att ni är så intresserade! :D
detta va en av de 3 kommentarerna och jag har även fått fler andra kommentarer. super kul! tack!
fortsätter ni så kan ni förvänta er mer bloggande och inte bloggpauser ofta.
men jooo, nu är det ju såhär att jag va på min kusins konfa och läste kommentarerna precis att ni ville se och eftersom jag kommer åka väldigt tidigt imorgon bittig (då pay and riden är) kommer ni nog inte hinna läsa inlägget och säga vilken ni tycker :(
dåligt planerat va mig, jag vet...
men jag tänkte ha rosa på honom, det är bara det att det är en annan tjej som ska hoppa honom innan mig och jag vet inte om jag vill att hon ska rida med mina grejer eller om hon har tänkt något annat xd
fast å andra sidan är det ju jag som ''bestämmer'' vad han ska ha på sig eftersom jag är hans fodervärd ;)
jag har tänkt mig att det ska bli rosa, för i min rosa outfit har jag myycke och benskydd också istället för lindor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0