träning med play

träningen gick lite upp och ner idag. slutet gick sjukt bra ! vi hoppade ett hinder och han vägrade 2 eller 3 gånger men sen hoppade han och jag tyckte det blev ett jättebra hopp och jag följde med bra i det och han bockade inte efter hindret fast han höll på och konstra lite innan. blev riktigt nöjd över det språnget, det blev nog träningens höjdpunkt ;D
vi red över cavaletti bommar, en bana på 2 olika höjder och sen på slutet hoppade vi det hindret jag precis skrev om (ett räcke).
jag tyckte inte det gick speciellt bra över bommarna men min tränare tyckte det gick bra, sen övertygade han mig lite genom att säga att Play inte är så bra på det, asså att han måste träna på det och så och det har han ju rätt i ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

hur blev det med hagkompis bilderna:)?

2011-05-21 @ 09:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0