till stallet

jag ska snart gå och byta om så jag kan åkatill stallet och träffa Play :D
ska träna idag men det e nog ingen som kan fota tyvärr :(
ska försöka tvinga emilia att fota och filma lite.
känner att jag är på mer blogghumör idag, vem vet vilket humör jag är på ikväll. ;)
om jag fortfarande är på blogghumör ikväll så lägger jag upp några inlägg, det är bara det att jag har fått fantasisläpp. vet inte vad jag ska lägga upp...
joo, det med plays hagkompisar. asså om jag ska vara helt ärlig vet jag inte alls mycke om dom. oftast när jag kollar på dom/hämtar Play står dom bara och äter.
däremot gillar alla att bita i varandras grimmor, haha.
vill ni gärna att jag ska lägga upp en kort text om dom eller bryr ni er inte?
jag älskar dig ! <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad fiin bild :D Din egen?

2011-05-27 @ 20:44:34
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Emelie

det skulle vara kul om du skrev det som du vet om dem:)

2011-05-27 @ 20:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0