svar på tal!

Emelie:
kan du inte skriva lite om plays alla hästkompisar + lägga upp lite bilder på dem?

jo! självklart kan jag det! :) känner du honom, play då, sen tidigare?
jag kan ju inte säga att jag känner dom hästarna speciellt bra men jag kan skriva allt jag vet. min syster (emilia) har ju indy och han är plays hagkompis så hon kan få skriva om honom ;)
om det är fint väder imorgon följer kameran med till stallet, då kan jag fota alla hästarna där för just nu har jag nog inte bilder på alla.
kul att du frågar fortsätt så!


play i sin sjukhage.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag är bara nyfiken på vad för andra hästar det är som han delar hage med:)

2011-05-13 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0