ridpasset

red play idag i paddocken. va faktiskt riktigt varmt och soligt medans vi red :D vi drar med sån tur efter oss asså! (y)
min sötaste ponny va så himla duktig !
först hade vi en liiiiiten kort fight ifall han skulle svara skänklar eller inte men han gick med på det tillslut. hans motstånd blev någon bock och typ hoppa rakt upp i luften och sprang fram lite, knäpp häst ;) men ändå bäst!

vi gjorde massa volter, det va väl det vi jobbade mest med, han behöver verkligen träna på det, han är liksom inte så smidig i sin kropp och då har han svårt att göra små volter. däremot körde vi inte på så himla små men inte heller speciellt stora, och han skötte det jättebra! vi travade och galoppade också över en bom och där passade han in ''avståndet'' jättebra. asså han behövde aldrig (förutom 2 gånger tror jag) sakta av till trav för att han kom ''fel''/för nära/långt bort bommen.
han kontencrerade sig också riktigt bra på mig idag även om han hade chansen till att bara stänga ute mig. även om han kollade på något annat koppla han sig snabbt tillbaka till mig och lyssnade hela tiden.
är riktigt nöjd över hans utveckling ! ♥
tyvärr fota ingen oss när vi red :(
men jag fota massa buse-lus i hagen!
taskig play....
tävling..
vem vinner tro? ;)
vänta på mig! jag hinner inte med indy!
trött häst... haha, fail. dålig humör har jaaaag :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

en busig liten ponny:)

2011-05-22 @ 21:10:01
Postat av: emilia

Indy vinner alltid :D

2011-05-22 @ 22:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0