frihetsdressyren igår

jag och play tränade ju frihetsdressyr igår (som jag skrev) så jag tänkte skriva lite om det nu!
han va jätteduktig ! :D han följde mig lika fint igår som vanligt.
oj, jag glömde ju skriva vad vi träna på. jo, han fick gå lös också skulle han följa mig, stanna när jag stanna och backa när jag backa osv.
igår vände jag mig inte mot honom eftersom han kunde det så fint på komando när jag gick mot honom så när vi skulle backa backade jag normalt eller vad man ska säga. haha, inte speciellt bra förklaring men hoppas ni förstår!
han backade liite osäkert för han va inte helt 100 på vad han skulle göra men han backade och det är ju en bra början!
pappa fotade och filma men eftersom jag tyvärr inte jag kan lägga upp film så får ni nöja er med lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0