duuktig plaj !

play va super idag! när vi hade skrittat fram och gick in i paddocken började vi med en liten fight och efter den va han super duper ! :D
han svarade skänkel super bra och lyssnade helt enkelt jätte bra! skänkelvikningen gick fin fint idag också.
men när vi tog en skrittpaus runt paddocken blev han plötsligt jätte orolig och sen när vi kom in i paddocken igen gick det inte så bra, han va mest koncentrerad på allt runt omkring och ville inte stå still när jag gjorde halt, ja han visade verkligen en annan sida! jag skrittade och travade honom tills han lugnade sig och sen fick han va klar.
det blev många halv och hel (haha) bockningar men jag satt kvar och jag är riktigt nöjd över ridpasset!
när han travade va han verkligen framått utan att jag behövde sitta och driva, likadant i galoppen också.

Kommentarer
Postat av: emilia ö

kan jag inte få komma o fota er snart? :) svara på msn sen ;)

2011-05-04 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0