blommor i havet

va ute en sväng med leo och passade på att slänga blommor i havet till min saknade Beauty ♥
jag ska snart sätta mig och plögga lite, drygt men sånt e livet ;)
sen ska jag ju såklart glutta lite på tv, as usual. hehe.
har väl inget mer att skriva i detta inlägget förutom att det är väldigt härligt och fint väder idag!
jo, en sak till...
om ni inte börjar kommentera så lägger jag av med bloggen... känns inte som den uppskattas och då känns det väldigt onödigt av mig att lägga ner massa tid på bloggen för att skriva inlägg, tänka på vad jag ska skriva, design osv när det känns som ingen uppskattar den, eller har jag fel?
jag vill ju inte lägga ner den men samtidigt känns det inte lönt att blogga..
jaaa, det är helt upp till er. ska jag fortsätta blogga eller ej?
e mina inlägg tråkiga? vad vill ni att jag ska skriva om?
bjuder på en bild på beauty. haha vad liten jag ser ut :P
och nej, jag har inte glömt att jag ska fota hästarna! minneskortet är tomt och batterierna sitter i laddaren!

Kommentarer
Postat av: evelina larsson

Klart att du ska fortsätta blogga, men det skulle vara roligt om du skrev mer om dina ridpass.Det är roligt om du skriver vad du gjorde och varför på dina ridpass. Det blir mycket att det gick bra idag, och kanske inga texter om vad du och play gjorde. Och bilder när du rider !

2011-05-19 @ 16:19:46
URL: http://tjejryttaren.blogg.se/
Postat av: Emelie

det är klart att du ska fortsätta blogga, du kan ju skriva lite om vad som händer i det stallet som play står i, vad du använder för utrustning på honom :)

2011-05-19 @ 17:42:20
Postat av: anna :)

din lilla prutt! klart du ska fortsätta blogga? :D <3

2011-05-19 @ 20:40:08
URL: http://chaties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0