arbetsdag

just nu är jag på arbetsdag och det betydet också att jag inte kommer kunna uppdatera förrän jag kommer hem bilket lär vara rätt sent, kanske vid 5 / 6.
som ni nog förstår så är detta ett tidsinställt inlägg och jag skrev detta igår och orkade inte skriva något mer inlägg.
kameran har följt med så det kommer bilder! :)
ska fråga om någon kan fota när vi rider, Play och jag så isåfall kommer det bilder. rider antagligen i paddocken. hörde att det typ ska regna idag men om det regnar när vi ska rida asså om det regnar liite, liksom inte spöregnar rider vi nog ute, gillar verkligen inte att rida i ridhuset pga underlaget :/ och poängen med allt jag skrev va att det är nog ingen som vill fota när det regnar och det blir inte heller speciellt bra bilder då, och jag vill inte förstöra min kamera.
nu ska jag sluta babbla en massa.
vi hörs lite senare! (y)
bjuder på en bild på min söta lilla ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0