anmäld = NERVÖS !

nu har jag anmält mig och Play till pay and riden på söndag! haha, lite sent ute med anmälan xd
jag hoppas verkligen det går bra, fast det kommer det ändå göra. ;)
precis innan vi kommer gå in på banan och när vi börjar rida fram kommer jag vara jäääätte nervös säkert.
jag skulle vilja ha er hjälp. vilken färg tycker ni vi ska ha på söndag? alltså vilken outfit?
jag har en hel outfit i rosa. en i grön, lite mörkare än lime fast då blir det lindor istället för benskydd. och sen har jag en blå, fast till den har jag varken lindor eller benskydd :(
men vad tycker ni vilken jag ska välja?

Kommentarer
Postat av: Malin

Ett tips, om du ska ha benlindor, så tejpa dom så dom inte går upp. (Jag brukar använda "fotbollstejp" (eltejp))



Lycka till! (:

2011-05-28 @ 15:30:13
URL: http://ponylife.webblogg.se/
Postat av: Emelie

jag tycker att du ska ta den gröna:)

2011-05-28 @ 18:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0