ursäkta!

ursäkta för den dåliga uppdateringen idag! :(
hade inte tillgång till dator i skolan och när jag kom hem så for jag direkt till stallet.
detta blir nog det ända inlägget för idag, har lite läxa.

iallafall Play va sjukt duktig och underbar idag ! :'D
det är ju så fruktansvärt tråkigt att rida i ridhuset nu eftersom man har ridit där hela vintern så fast det blåste och så, så red jag till paddocken bakom ridhuset :)
vi hade inget sällskap men Play skötte det galant! jag trodde inte alls det skulle gå, så jag räknade med att få gå in i ridhuset men det fanns inte på tanke!  vi tog t.o.m galopp och även det skötte han super! :'D
han är så sjukt duktig när han väl vill!
tvättade hans vattenkopp och krubba så nu är det rent :)
en bild på min sötnos §

vill också tacka för alla besökare igår! kom upp i hela 110 besökare! :o :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0