till play

slutade lite tidigare idag :D
eftermiddagen i skolan va väldigt chill för efter lunchrasten gjorde ''min'' grupp fruktsallad med choklad sås och sen glass, men den gjorde vi inte :P
och sen åt vi det med alla i Afrika gruppen (jag har Afrika som elevens val), super gott! och när vi va klara fick vi sluta.
det är så sjukt skönt att sluta så tidigt på onsdagar när man ska till stallet så behöver man inte stressa så mycke och jag brukar få ta bussen, den går 15.40 och jag slutar 15.20... annars får jag ta 16.40, och det blir så sent. det är också hoppträningar där som börjar halv 6 och då får man inte rida där.
nog pratat om det! ;)
nu ska jag göra lite mellis och sen kanske göra något annat, sen åker jag till stallet med evelina :)
kameran följer inte med idag så det får bli nån ''gammal'' bild sen när jag skriver om stalleftrmiddagen ;P
en bild på min fina sötnos! §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0