svar på tal!

hiss!:
fin blogg :D har du egen/egna hästar? :) Kan du berätta lite om dem ? :D

nu kan jag svara på frågan! :D
men först ska jag börja med att säga tack!

har du egen/egna hästar? :)
jag har inte egen häst, jag har foderhäst och det innebär att jag har hand om ''den'' 3 dagar/veckan och får göra i princip allt med den :) det är som ens egen kan man väl säga.

Kan du berätta lite om dem ? :D
jadå klart! :D jag börjar med Castor, som jag hade först också berättar jag om Beauty imorgon och Play på måndag kanske eller några andra dagar ;) det beror på vad jag hinner.

Castor är en snäll och rolig liten ponny! man har riktigt kul med honom! han är rätt så skygg och kan bli rädd för rätt många grejer som låter högt och så. en gång när jag ''tävla'' pay and ride så stod publiken nere på marken och hinderna va dekorerade så när vi då skulle börja hoppa, blev han otroligt rädd så han skenade ut ur ridhuset... men jag låg ju redan på marken (a)
men jag hade en underbar tid tillsammans med honom och jag kommer aldrig glömma honom! <3
är det något annat du/ni vill veta så lämna en kommentar ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0