stallet

nu ska jag börja dra mig så sakta mot stallet :D
jag ska möta min mamma på center syd så ska vi äta på MCdonalds och sen ska jag till stallet.
vi har intag ikväll så jag tror jag kommer hem runt kl. 7. kameran följer med i det fina vädret så det kanske kommer bilder sen. det beror på om ni vill? (:
idag ska jag fixa en massa grejer, så mycke som jag hinner (y)
jag ska smörja, tvätta vattenkopp och krubba, rykta lääänge, fota massa, mocka noga (som vanligt), tvätta väggar, ja, listan lär bli längre när jag väl är i stallet ;)
jag kanske fotar när andra rider också, det gillar jag xd och om jag hinner och orkar så städar jag nog mitt skåp, det är inte det vackraste just nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0