städa

nu ska jag ut och städa mitt häst-skåp samt lägga ut sakerna jag köpte :)
bättre bilder från häst inköpen kommer också idag.
när jag har städat och gjort lite läxa så ska jag försöka hinna med en runda ut med Sazza. ikväll sk jag ta en vända till Evelina och lämna lite grejer. det är väl min dag:) hur ser er dag ut?

ni skrev aldrig vad ni tyckte om tävlingen :s jag fixar gärna en ny om ni anmäler er till den, det är bara att säga till! om ni har något tips på vad tävlingen ska ''handla om'' så lämna en kommentar så blir jag glad! :)

eftersom jag ska rensa mitt skåp så blir det kanske lite saker att sälja (: jag lägger upp det på bloggen då så kanske ni är intresserade? ;)
jag ska även rensa mitt skåp i stallet, jag tror inte jag kommer vilja sälja något därifrån men man vet aldrig...
men det gör jag på söndag om jag får tid över till det (:

nu ska jag gå ut och göra lite nytta i mitt skåp.


en bild på min sötnos <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0