snart skola

hejsan! :)
just nu ligger jag här i sängen med datorn framför mig. jag ska snart gå till skolan :) till på torsdag (och i fredags) har vi elevensval på skolan och jag har Afrika ;)
jag tycker det är rätt så kul men ändå lite drygt eftersom man bara sitter och håller på med det från 08.20 - 14.00. vi har ingen planering för vi får välja vad vi vill göra inom Afrika och då blir det ju mest att man sitter och pratar och gör ingenting (a) jaja, det kan ju också vara skönt ibland, chilla skoldagar iallafall ;P
jag ser fram emot onsdag för då ska ''min'' grupp göra fruktsallad med chokladsås och glass, mums! :D och sen när vi äter det ska vi kolla på film!
nu måste jag gå så jag inte kommer försent till skolan ;)
något seciellt ni vill läsa om idag?
Play (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0