shoppat

nu har jag städat och rensat bland alla mina kläder så det blev en liten hög som ska åka ut :) skänt det så jag inte har lika mycke som innan! jag har ett överflöd av kläder (a)
va ju på ikea och i stan en stund idag och det blev lite grejer med hem :)
2 fleecar som jag ska sy om till ett skrittäcke och ett valigt täcke, som täcker hela kroppen. tycker den färgen är så himla söt!
en handkräm.
en neecesär (stavning) till mitt smink.
och sån som man sätter på en rulle som tar bort smuts och sånt från kläderna. tänkte ha det till mina täcken eftersom det fastnar så mycke päls på dom, även på mina schabrak.

det va väl det jag köpte idag, vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0