rubrik?

tack för kommentarerna idag! :D
har inte fått in några tävlingsbidrag än men jag hoppas på några imorgon!
glömde ju säga att vinnaren självklart vinner en länk! ;)

nu ska jag nog gå och lägga mig. antagligen blir det en heldag i stallet imorgon pga vi har intag och uttag :D
jag vet inte om jag hinner skriva något innan jag åker, det beror på när jag går upp. men om jag inte skriver något på morgon/tidig förmiddag så är det för jag är i stallet. tyvärr vet jag ju inte hur man gör förtidsinägg så jag kan inte göra det :(
men imorgon blir det en riktigt fixardag, ska fixa en massa och eftersom jag inte har någon häst att rida blir det ju en del tid över! ska bla städa mitt skåp, rykta Play ordentligt, fota en maaaassa bilder på honom, och tvätta krubban och vattenkoppen, mocka hans hage samt lägga in halm och en del annat :) jag får väl helt enkelt se!
jag tror vi tar in höstarna lite efter kl. 6 så jag kan skriva tidigast 7, men jag tror det blir vid halv 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0