play §

emilia fick rida Play idag eftersom min huvudvärk fortfarande sitter i :(
hon red inte så länge pga det är hoppträning på onsdagar och då får man inte rida där, men på den tiden hon red skötte han sig väldigt bra! :'D
han stannande någon gång då och då men gjorde inget annat. riktigt skönt att se för hans lilla fodervärd! (att han skötte sig ofc, inte att han stanna xd)
usch! jag skulle ta ut honom i hagen efter för att fota honom och då haltar han ! :o
så jag gick in med honom i ridhuset och visa honom för hopptränaren/ridskoleläraren men precis när vi kom ut från stallet sluta han att halta och gick helt normalt xd
läraren tyckte inte det va något fel på honom, hon sa att det kan vara för att han står rätt mycke... jag hoppas verkligen inte han blir halt! haha, varje gång jag gick in med honom i stallet börja han halta och när jag kom ut gick han helt normalt?
man kan ju säga att han skrämde upp mig som trodde han va halt!
släppte honom i en rätt stor hage och tog lite foto på honom. sen lekte vi ! :D
awwwwe han va så gullig! jag börja springa och då följde han efter mig och när jag vände vände han, och stannade så stanna han :'D
man såg också hur kul han tyckte det var! jag tyckte också det va så kul så jag glömde såklart att jag skulle vila (a)
en sak jag självklart ska göra om! :D
klippte ut lite bilder från en film jag filma. nästa gång vi gör det ska jag kolla om någon vill fota, eller när det inte är så blåsigt.
min fina gullegris ♥
hoppas det inte blev för mycke text :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0