play (L)

Började att skrittade fram honom ute och Evelina gick med :D tack eve! <3
han skötte sig jättebra, det harvades inne i ridhuset så vi skrittade ute rätt länge :)
vi gick ut på galoppbanan och jag och play travade ! är jätteglad över det eftersom han inte stack och ens försökte! :'D han e så duktig!
red honom honom med inspänningstyglar första ''delen'' av ridpasset, jag tror han störde sig lite på dom sen i galoppen så jag bestämde mig för att ta av dom ;) men när jag hade dom på fick han rätt bra form och jag fick även att han höjde ryggen lite någon gång! :O
idag svarade han rätt så bra på skänklarna och hjälperna och han va framått och positiv, är riktigt nöjd med honom!
det blev någon ''Play-specialare'' (haha) en gång och någon bock men sån e han :P

skrittade av honom ute själv! idag skrittade vi rätt så långt och han va jätteduktig, visst han ville vända några gånger ;)
tog tyvärr inte med kameran idag och det går inte att ladda upp bilder /: ni får klara er utan ;)
hoppas det inte blev för lång text!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0