play <3

haha, när jag hoppade av bussen gick jag nervöst in till stallet för jag va rädd att han va halt. vi har en sån tavla där hon som jobbar där skriver grejer till fodervärdarna, där stod inget så då kunde jag andas ut.
ryktade Play i en timme idag och tog ett ordentligt tag med ryktstenen. tror jag ryktade ca 30 min med bara den xd men mycke päls ''åkte'' av!
emilia red honom idag för jag har fortfarande ont i huvet :( men hon kunde inte rida så länge för plötsligt såg jag att han halta! vi travade honom i ridhuset så turades vi om att titta på honom och man såg att han halta, men inte så mycke. vi gick ut och travade honom på grusvägen utanför och usch, där markerade det jättetydligt !
jag tog och gick med honom på grusvägen i 20/30 min. så han fick röra lite på sig. han skötte sig riktigt bra faktiskt! :D
det va 2 traktorer som höll på med åkern och han blev inte rädd för dom, som jag trodde han skulle bli! :o
men dock stack han ut på samma åker som dom höll på med, liiite pinsamt xd men jag fick stopp på honom tillslut så vi hann inte så långt ;)

imorgon ska en tjej kolla honom och sen hör hon av sig till mig om honom. jag hoppas verkligen han är bättre, synd om honom att han ska stå och vara halt :-(





provade stativet idag (i ridhuset/när någon red, har ju bara provat det ute innan när jag lekte med play) och det funka rätt bra, det kunde ju varit lite högre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0