myskväll

nu sitter jag här i soffan med familjen och massa godis och chips med dippa och myser :D
spännande med andra chansen men jag kommer inte ihåg vilka som kom dit (a)
.
idag åkte jag moppe en runda, jättekul! :D det va längesedan jag gjorde det :(
jag åkte till ica för att handla pommes och sås men så hitta jag inte såsen så jag sprang runt hela ica typ och leta och sen så hitta jag ingen personal... tillslut hitta jag en personal som jag kunde fråga, så jag kom hem med en sås också :P
tvättade min systers cykel innan jag åkte, hon e så lat ;)
blev faktiskt riktigt nöjd med min cykel! jag vet att jag sa det innan men nu har pappa tagit bort oljan och smort kedjan så den ser som ny ut nu! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0