MÅSTE HA !!!

gaaaah ! kollade på börjes hemsida precis och hittade ett träns som jag bara måste ha!
älskar sömmarna och dessutom är det en jätte fin blå färg! synd bara att det inte finns rosa :(
men baby blå är också jätte gulligt, jag ska köpa lite blåa saker också när jag har pengar.
det lär ta ett tag innan jag köper detta för först måste jag ha pengar...
åhh så störigt det är med pengar, har man inte pengar kan man inte köpa också är det ett jämt sparande för man ska kunna köpa grejer sen. tycker inte ni också det? -.-
visst är det fint? :D
det set ut som det har såna sömmar som jag har på mitt hoppträns, och dom är så grymt snygga!

Kommentarer
Postat av: anna :)

hur mycket kostar det för jag måste ha ett blått till brandys blå bett!! :D <3

2011-03-28 @ 20:45:03
URL: http://bruntebrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0