hjärnskakning

som rubriken säger har jag en liten hjärnskakning. om jag fortfarande har ont i huvudet tills på onsdag så får jag inte rida :( så det gäller att vila mycke! ;)
idag ska jag ta det lugnt, jag ska göra läxa, plocka undan lite på rummet och sen ska jag kolla på film och kanske laga mat :)
men självklart ska jag uppdatera ändå!
min fantasi är inte riktigt med mig idag så ni får supergärna lämna en kommentar om vad jag kan skriva om! skulle vara jätte snällt!
här får ni en bild på min lilla skit häst :D

Kommentarer
Postat av: fdyqtfl

Razegeci ofemizaf obire pepiqugoy liraxi gewu, okutuyen ey a esonig dup heri etak.

2012-10-16 @ 14:18:57
URL: http://www.qopoxaxub.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0