inställt

uteritten blir inställd idag för jag har ont i huvudet sen jag trilla av i fredags och därför vill jag inte att det ska bli värre ifall jag skulle trilla av ute ;)
visst jag kan ju trilla av ''hemma'' men där vet jag vad han gör, jag vet ju inte vad han får för sig där ute. förstår ni?
jag tänkte träna honom lite från marken idag genom att longera, ska kolla om någon vill fota lite (a) jag ska även rida honom. om det är fint väder följe kameran med, tar nog lite porträtt bilder i hagen så om ni är sugna på att se dom så säg till. det kommer nog upp några ändå ;)

Kommentarer
Postat av: evelina larsson

vad har hänt med tävlingen, den om en bild på kärleken ?? :)

2011-03-13 @ 10:08:37
URL: http://ponnynlillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0