hissar och en diss xd

ja, som rubriken säger tänkte jag hissa lite och dissa en sak xd
hissar detta täcket! tycker det är riktigt snyggt! det bruna är även riktigt snyggt! något jag gärna hade köpt om jag hade haft någon användning till det (a) kanske blir det nästa vinter? ;)
tycker det är väldigt färgglatt.
detta täcker får ju ofc en hiss! jag nästan älskar detta täcke !
så sjukt snyggt och lite stiligt också ;) det som får mig att gilla det är nog just den blåa färgen och det mörkblåa färgen som går på ryggen och upp på halsen. det hade säkert också varit riktigt snyggt i andra färger också som tex rosa (a)
hissar denna rumpvärmare! har en sån, tycker den värmer väldigt bra och till ett bra pris! däremot tog det lite tid för mig att förstå hur man skulle sätta fast den, men när man väl har klurat ut det är det väldigt enkelt! tur att jag hade en kompis till hjälp (y)
denna får en hiss! jag gillar den inte speciellt mycke, är mer för flugluvor, har fått en uppfattning om att dom hjälper bättre. men jag tycker det är smart att man kan spänna den runt hästens huvud/hals istället för att behöva använda grimma :)
jag gillar inte heller när det inte täcker öronen, men det finns ju sånna också!
själv hade jag inte köpt en sånhär.
detta är då dissen.
som jag skrev ovan gillar jag inte när det inte är öron. varför köpa sig en sånhär när det inte är öron på? jag förstår inte det :/
jag hade istället valt att lägga lite extra pengar på en med öron på också.

vad tycker ni? :D

Kommentarer
Postat av: evelina larsson

det är kanske inte alla som vill täcka öronen, jag hade köpt den underst :)

2011-03-17 @ 18:21:52
URL: http://ponnynlillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0