hemma från stallet

jag fick gå med Play idag i 20 min. det finns väl inte speciellt mycke att säga om det :P
han får gå i sin vanliga hage nu som jag tycker är lite konstigt ...
han skötte sig väldigt bra när vi gick, självklart gick vi ute och han va inte spänd eller rädd eller så, så det är bra! (y)
vi gick med evelina och lillan (hennes foderhäst) så gick vi förbi 2 hästar som va helt galna, lillan blev rätt stirrig, eller pigg, ja, jag vet inte riktigt. men play skötte sig super, han brydde sig inte ett dugg  ;)
tog ju inte med kameran idag så ni får nöja er med en ''gammal'' bild (:

Kommentarer
Postat av: evelina

hon blev vild , hahha XD

2011-03-23 @ 18:08:26
URL: http://ponnynlillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0