dåligt med ...

nu har jag varit och klippt mig och nu sitter jag hos mormor och morfar :D
blev rätt nöjd med min nya frisyr.

märkte att jag inte har lagt in bilder på ett tag. kan ju förstå att det är tråkigt att läsa om det inte kommer nya roliga bilder. men det ska bli ändring på det! ;)
imorgon, när jag ska till stallet kanske inte kameran följer med om det inte är fint väder men då får jag bjuda på ''gamla'' bilder.
på söndag är det pay and ride och då ska jag fota massa ! så då kan jag bjuda på många bilder! :D

har tyvärr inga bilder på denna datorn eftersom det är mormor och morfars men jag bjuder på en reprisbild på lilla Play.
 

Kommentarer
Postat av: evelina larsson

kan du inte visa din frisyr ? :)

2011-03-31 @ 19:46:25
URL: http://ponnynlillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0