dagens ridpass

ridpasset med Play gick inget vidare idag.
först eftersom det var så fint väder så tänkte jag skritta fram honom runt stallet eftersom det gick så bra förra gången. men istället gick han och spände sig, titta på allt, blev rädd för i princip allt. när vi kom in i ridhuset va han fortfarande spänd och reagera på typ allt men han lugnade ner sig efter ett tag (:
men idag svarade han inte ett dugg på skänklen! -.- jag blev irreterad på honom så jag hoppade av och gjorde en gå-övning och sen hoppa jag upp igen, han blev mycke mer framått då men det höll inte i sig så länge, och dom andra gångerna jag hoppa av och gjorde övningen funkade det inte lika bra :P
(inte från idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0