dagen i stallet

va som sagt där hela dagen, från halv 10 till kl. 6.
känns som jag gjorde väldigt mycke men ändå inte? xd
när jag kom dit mockade jag ut hela Plays sjukhage som någon hade lämnat med en del bajs och halm.
Evelina hjälpte mig lite :) det va ingen halm nere så vi gick och kastade ner några balar så fick han lite halm i sin lilla hage.
när jag va klar mockade jag och tog hö sen åt jag och eve lunch.
gick med henne när hon skittade Lillan (hennes foderhäst) och fotade dom lite.
tvättade hans krubba och vattenkopp, ryktade honom i typ 1.5 timme och fotade honom en massa! :D betade honom och gick samtidigt med honom från dom olika ställena så fick han samtidigt sträcka lite på sig ;)
har smort dom 2 tränsen jag har i mitt skåp och även hans ridskole träns. slängde ner massa halm med 2 tjejer (andra gången för idag).
fotade lite natur och umgick med Evelina :D
mitt minne är inte alltid det bästa så det kan hända att jag har glömt något :P
men det va väl min dag i stallet.
riktigt härligt väder idag ! :D

tack för hjälpen idag Evelina!


ni ville inte ha någon bildbomb så ni får en bild ;)
hoppas det inte blev för mycke text! /:

Kommentarer
Postat av: evelina larsson

JAG VILL HA EN BILDBOMB :D

2011-03-21 @ 07:32:10
URL: http://ponnynlillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0