dagen i stallet

gjorde en massa saker i stallet idag.
här är listan xd
* mockat
* tagit hö
* kastat ner halm
* gått/lett med Play
* tvättat vattenkoppen, krubban och karet i hagen samt fyllt på vatten där
* ryktat mycke, han har börjat fälla sjukt mycke nu :(
* mockat maaaaassa i hagen! gick igenom hela men jag tog inte upp precis alla bajstollar
* fotat emilia
* betat Play, och om blev glad?!
* har även fotat Play i hagen
gick med Play på cykelbanan precis bredvid vägen och han skötte sig så himla bra! :'D gick bredvid mig hela tiden och blev inte rädd en ända gång.
nu när han är halt har jag börjat träna mycke på att han ska stanna direkt när jag stannar och att han inte får gå förbi mig och han stannar jätte fint :D har även börjat träna att han ska backa på komando och det sitter rätt så bra.
här är några bilder från idag.
nu ska jag vila, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: emilia ö

fina bilder! :D

2011-03-28 @ 11:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0