dagen

nu har jag precis blivit ''ledig''.
har varit aktiv ända sen jag skrev att jag skulle åka och handla ;)
jag shoppade knäckebröd till Play som en tröst att han är halt. haha xd
har gjort en kladdkaka som tårta som vi fikade på innan ;)
va ute och gick med mina föräldrar innan i det härliga vädret! vi gick inom min mormor och morfar och jag fick en present av dom :D en T-shirt med 2 hästar på, jättefin !  fick också en trisslott av mina föräldrar och jag vann lite pengar :D
nu ska jag plocka undan lite kläder från golvet på mitt rum och efter det ska jag nog sätta mig framför tv:en och glo på film och vänta på våra gäster :)
det är väl det jag har gjort och ska göra idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0