bloggar

jag läser följande bloggar;
ponnylillan - jag läser den för att hon som ''äger'' den är min kusin. kul att veta vad sin kusin har för sig på dagarna ;)

dressyrmupparna - jag läser den mest för att jag fastnade i den när jag började läsa den och har därför fortsatt att läsa ;) tycker det är en helt vanlig blogg, asså jag tycker inte dom sticker ut specillt. men den är rolig att läsa :)

juniorequestians - min kompis ''äger'' den och som jag skrev längre upp är det också kul att läsa när hon har varit i stallet och hur det gick ;)

jag vet inte om det är någon jag har missat men ibland klickar jag in på några bloggar jag följer sådär bra men dessa bloggar följer jag varje dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0