bilder från söndags

nu kommer äntligen bilderna från i söndags :P
det är på godis grejen han fick och nosluddet, och såklart på oss två xd
tänkte också berätta att i fredags tänkte jag att jag kunde skritta fram honom ute men eftersom vi va själva och jag inte litar på honom till 100 så tänkte jag skritta runt stallet men sen skulle jag prova, haha nej men jag ville inte bara gå runt stallet så vi skrittade ner till hagarna, en bit iväg! jag trodde han skulle typ skygga för i princip allt och spänna sig och kolla på allt, men han visade en annorlunda sida!  han va inte ett dugg spänd och gick helt utan att titta runt om sig, och jag, jag blev förvånad kan ni tro! :o stolt över honom (y)

slutpratat om det, nu får ni se bilderna! :D
haha, den va ju livsfarlig när den är upphängd! tänk om den äter upp honom! :o det va bara säkert att äta från den om jag höll i den xd haha, knäpp häst...
sååå söt ! :D visst passa han i nosluddet, asså färgen? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0