bildbomb

här kommer bilderna jag lovade er!
som jag skrev va Play väldigt duktig och fin när jag red! svarade väldigt bra på skänklen, visst blev han lite slö ibland men det va bara att driva på lite.
det va riktigt skönt att kunna rida ute igen ! :D
haha, jag skrittade fram och travade även på galoppbanan också skulle jag göra en framdelsvändning så började han backa, gå åt sidan och höll på så jag irriterade honom med spöet eftersom han inte svarade skänkel och då vände han sig lite och bara hoppa typ 2 m. fram och 0.5 m. upp i luften xd haha han har sina stunder :P
han har också fått väldigt bra kondis nu vilket jag är glad över!

visst är han sjukt söööt i rosa? :o :'D






fin min xd



vad tycker ni? :D tar emot alla synpunkter!

Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Häftig ponny du har :))

2011-03-08 @ 21:43:12
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0