ven (y)

riktig skojig dag idag på ven med klassen! :D det blev även årets första havsdopp!
fast jag har fått en jääätteful bränna i ansiktet, halva ansiktet e bränt... kul att gå till skolan imorgon med den.. och dessutom är det skolavslutning vilket betyder att vi får SOMMARLOV !!!!! :D:D:D:D
så himla kul ska det bli !
jag ska passa leo imorgon till onsdag och jag ska bo hos honom då och det betyder alltså att jag inte kan blogga, hoppas ni klarar er ändå ;)
jag ska fota honom massa och vi kommer ha jättekul ihop, har redan gjort ett schema på vad vi ska hitta på (a)
tex på onsdag ska vi åka buss till lödde sandskog och promenera där, saken är bara den att jag vet inte helt 100 var vi ska hoppa av och hur man går dit, haha lyckat josephine xd.
men jag kommer ha massa bilder att bjuda på om ni vill se of course ? :)
leo <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

det är väl klart att vi vill se dem ;D

2011-06-13 @ 22:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0