uteritten

uteritten till betet gick super bra!
matilda skötte sig jättefint. kände att jag kunde lita på henne och höll mig därför också lugn när det kom lite läskiga grejer. det blev mest skritt och lite trav och GUD VILKEN STOR TRAV HON HAR! :P känns så konstisgt att rida henne jämnfört med play ;P
jobbade henne lite i skogen genom att ställa henne åt vänster och höger, skänkelvikning och lite sluta. allt gick skit bra och hon va verkligen duktig !
hon är jätterolig att rida asså! :)
mamma har bilderna i sin kamera och jag har inte lagt in dom i datorn och just nu är jag otroligt trött så dom kommer troligvis imorgon någon gång, ska till stallet och jobba lite så jag uppdaterar när jag får tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0