svar på frågestund del 2!

Hur hög är Play?
han är 136.5.
Vad gillar han bäst rep. sämst att göra?
han gillar att tönta sig så ryttaren blir rädd och han slipper ridas ;)
han gillar att beta, äta högt gott gräs! det han inte gillar är när han inte får äta mer, när vi ska gå vidare.
Vilken ras är han?
han är en sorts polskbergsponny.
Vilken ålder är han?
han fyllde 14 i vintras.
Hur länge har du haft Play?
om 12 dagar har jag haft honom i 5 månader! :D
Hur högt har du hoppat med honom? bana och enstaka hinder.
enstaka hinder har vi hoppat 95 cm, i bana har vi som högts hoppat 60/70 cm.
Hur går det med frihetsdressyren?
om jag ska vara helt ärlig har jag faktiskt lagt den åt sidan. och det har varit så varmt på dagarna nu och då har det inte varit lika kul eftersom man bara blir varm och svettig hela tiden.
men alltid när jag leder honom så stannar jag också ska han stanna bredvid mig och gör han inte det utan lite framför mig så backar jag honom, så det blir ju jobbigare för honom om han inte stannar bredvid mig. det går jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0