stallpaus ;)

idag åkte jag till stallet på morgonen för att fodra sen stanna jag där och mockade ut plays box och fixade lite sen red vi iväg hästarna (de som skulle dit) till betet, superhärligt ! ångrar som f*n att jag inte red dit play men han ska KANSKE dit om ca 2 veckor :D :D :D känns också snällare mot honom att få komma iväg lite från stallet och ut i naturen.
mamma lämnade av mig i stallet efter betet, hann inte rida men jag tränade lite miljöträning vilket gick super !
skriver mer om ridpasset och träningen senare för nu ska jag till stallet igen och fodra och samtidigt träffa min lilla super duper ponny :D
tack också för alla söta kommentarer om att play har blivit så fin i ridningen och att vi e så söta/fina tillsammans ! vet ni hur GLAD jag blir när jag läser det ?! :'D



Kommentarer
Postat av: Emelie

kul att det gick så bra att rida till betet :)

2011-06-19 @ 09:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0