ridpasset på play - 6 juni

ridpasset igårkväll gick väldigt bra!
först snedda han jääätte mycke i kanterna och på spåret och va mest störig. men när vi sen bytade varv lydde han mig mycke bättre och han gick på spåret ordentligt.
jag ställde honom utåt och gjorde lite volter och hade fortfarande honom utåtställd, det är ju jobbigt för dom men han va jätteduktig!
sen blev jag jättesugen på att hoppa så jag hoppade över en cavalettibom, och det gick jättebra! :D först gick det lite segt men mot slutet va han framått och tyckte det va skoj.
han stannade en gång och drog ner huvudet när vi trava för han blev irriterad på spöet :P
HAHA ! faaaail...
jag ser ut som en flaxande kyckling! hahahahahahahah
kärlek till min fina ponny! ♥

kommentera nu då! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

kul att höra att han va så duktig :)

2011-06-08 @ 07:36:08
Postat av: emilia

ni e jätte fina tillsammans ! stolt fotograf ;) <3

2011-06-08 @ 15:59:52
URL: http://emiliaostlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0