ridpasset på lady -7 juni

ridpasset på henne gick också väldigt bra.
hon blev riktigt pigg i galoppen och min sits va inte den bästa, hade lite långa läder (så mobba inte min sits, tack!) men idag ska jag korta upp dom och försöka hålla mindre i hennes mun.
jag provade att ställa henne en liten bit i båda varven för att testa om hon kunde det och hon va jätteduktig! jag tränade lite lyssna skänkel och skritta och travade över en bom vilket gick väldigt bra!
hon va väldigt duktig och jag är nöjd med ridpasset.
dock blev hon riktigt PIGG (som jag sa) i galoppen och sprang mest men hon är ju unghäst så det får man ta.
bilderna blev inte så bra pga ljuset. red vid kl 22 och då hade solen börjat gå ner men jag lägger upp dom som blev bäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0