planer för bloggen!

imorse skrev jag ner lite grejer och planerade lite för att få en roligare blogg! jag kom på en ny sak som jag berättar mer imorgon om :) jag tror den kan bli rolig.
jag tänkte också att jag kunde ha en frågestund och tävling en gång i månaden, hur låter det? skulle det vara kul?
om ni har egna förslag om vad jag kan skriva om för en roligare och mer läsvärd blogg så är det fritt fram att komma med förslag!
saker jag bla ska skriva om imorgon:
* vinnaren av tävlingen
* bilder från dagens ridpass
* den nya ''saken''
kommer inte på något mer just nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

det verkar kul :)

2011-06-29 @ 08:20:44
Postat av: evelina larsson

det verkar super kul ! :D

2011-06-29 @ 09:58:35
URL: http://fromevelinawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0